JOM JADI JUTAWAN

JOM JADI JUTAWAN
HANYA RM1.00 UNTUK JADI JUTAWAN..dermalah

Wednesday 15 February 2012

A DOLLAR MAKES A MILLIONAIRE


KUASA  satu dollar betulke boleh jadi millionaire? biiznillah BOLEH. Janji dengan DOA dan Usaha. Ruang dan usaha ini memberi peluang dan peluang kepada semua insan global untuk menyumbang seikhlas mungkin walaupun dengan sumbangan seringgit. Masukkan dalam Akaun yang tertera.
Sertakan  dengan doa , agar impian kita bersama untuk membantu mengumpul kira-kira RM 2.5 juta itu menjadi realiti. Pohonkan agar
digerakkan hati-hati para dermawan yang tulus untuk merebut SAHAM abadi ini. Janji Allah adalah PASTI memperkenankan doa orang yang berdoa seperti Surah Al-Mu`min :60. Janji Allah juga pasti melipatgandakan saham bersedekah seperti dalam Surah Al-Baqarah: 261. Sebarkan kepada semua rakan dan taulan, jiran tetangga, saudara mara dan keluarga peluang melabur ini....walaupun satu ringgit sahaja. InsyaAllah semakin ramai bilangan yang meyumbang kerana usaha anda ....Anda juga akan mendapat rangkaian pahalanya.  JANGAN terlewat untuk menginfakkan hanya sedikit ringgit anda sebelum terlambat. Buktinya Ayat Al-Munaafiquun berapa ramai mereka yang mohon untuk dikembalikan semula ke muka bumi setelah mati...semata mata untuk bersedekah.

No comments:

Post a Comment