JOM JADI JUTAWAN

JOM JADI JUTAWAN
HANYA RM1.00 UNTUK JADI JUTAWAN..dermalah

Thursday 4 October 2018

VISUCI PRODUK HALAL DAN TOYYIBAT

TANAH LIAT EJEN NYAH TOKSID?

APA ITU CLAYMIFF ®
ClayMIFF® merupakan bahan utama dalam penghasilan produk skin care Visuci. ClayMIFF® diformulasikan sebagai ejen menyahtoksik yang berkesan secara semulajadi. ClayMIFF® diperbuat daripada 100% sumber semulajadi tanah liat berteknologi tinggi dan tiada penggunaan lemak haiwan dalam setiap produk Visuci. Terdapat lebih 65 mineral semulajadi penting yang bermanfaat untuk tubuh, kecantikan dan kesihatan. ClayMIFF® diperkaya dengan ion-ion negatif yang berfungsi untuk menyerap ion-ion positif yang terdapat pada toksin, bakteria, jangkitan dan wabak virus merbahaya. ClayMIFF® terbukti menghapuskan bacteria pada najis Mughallazah, E.Coli dan Salmonella.


ClayMIFF® juga menerima bimbingan nasihat dan pandangan profesional daripada Panel Kajian Syariah antaranya YBHG Dato' Prof.Dr.Hj. Marzuki Bin Hj Mahmood (DSDK), YBHG Brig Gen (B) Dato' Hj Najmi Bin Hj Ahmad dan YBHG Dato' Hj Md Daud Bin Hj Che' Ngah.
Visuci menawarkan produk basuh pinggan mangkuk, periuk, kuali, belanga ini dari ekstrak tanah liat yang halal dan toyyibban.



#produkvisuci
#visuciKajangBangi
#produkantibakteria
#sabunbasuhvisuci
#pelembutvisuci
#detergent

No comments:

Post a Comment