JOM JADI JUTAWAN

JOM JADI JUTAWAN
HANYA RM1.00 UNTUK JADI JUTAWAN..dermalah

Wednesday 17 October 2018

BIO BEAUTY ESSENCE @ BEDAK SEJUK BERUBAT




 Beauty Essence (BBE) Jamu Ratu Malaya merupakan:
✅losyen herba yang berkesan untuk merawat pelbagai masalah kulit seperti kurap, panau, kayap, chicken pox, alergi dan gatal-gatal badan, jerawat pada muka atau badan. ✅Bedak sejuk berubat ini diperkaya dengan calamine merah jambu dan herba Rosemary, Chamomilla Recutica, Glycyrhiza Glabra dan Ganoderma Lucidum. Ia sesuai digunakan dari bayi berusia 6 bulan dan keatas sehingga ke warga emas.

Kebaikan Bio Beauty Essence:

✳️Sesuai digunakan sebagai masker ( seminggu 2 – 3 kali ).
✳️Merawat masalah muka berjerawat.
✳️Menyejukkan kulit muka dan menanggalkan sel-sel kulit mati
✳️Menghalang jerawat dan menghaluskan kulit.

BIO BEAUTY ESSENCE PELBAGAI MENFAATNYA UNTUK SEISI KELUARGA

👍Cuaca panas menyebabkan wajah terasa bahang dan perit. 
👍Sapukan Bio Beauty Essense (BBE) pada muka ia menyejukan wajah dan sangat selesa. 
👍Bagi warga emas dan kanak-kanak yang mengalami kegatalan badan akibat banyak berpeluh sapukan BBE pada badan, ia membantu menghilangkan kegatalan dan membunuh bakteria.
👍Gigitan nyamuk menyebabkan kegatalan dan adakalanya meninggalkan kesan parut. BBE mengurangkan kegatalan akibat serangga seperti nyamuk, ulat bulu, miang akibat hama, atau serangga diladang. 
👍Malah ia juga menghalang kesan parut.
👍Jerawat badan menyebabkan kulit badan tidak enak dan hodoh dipandang. Ia tumbuh di belakang badan, telinga, ketiak dan punggung. Sapukan BBE setiap hari dan mandi dengan Super Moist Soap. Bila sudah sembuh gunakan Super Moist Soap. Ia bertindak melembutkan dan mencantikkan kulit badan.
Bagi anak-anak yang ada masalah kulit seperti chicken pox dan demam campak amat sesuai menggunakan BBE dengan menyapu ditempat yang berkenaan. Semasa penggunaan akan sedikit pedih, Ia membantu penyembuhan dengan cepat dan menghalang dari kesan parut. Gunakan Super Moist Soap ia membantu merawat dan membunuh kuman. Bila sudah sembuh gunakan Super Moist Soap ia melembutkan dan mencantikkan kulit badan.



Saya pengguna JRM dan pengedar sah produk jrm

🌷JRMsalmi, JB2154S, COD sekitar Kajang, Bangi, UKM, GMI , Seluruh Malaysia

✳️ Datkan produk drp www.wasap.my/60112162

No comments:

Post a Comment