JOM JADI JUTAWAN

JOM JADI JUTAWAN
HANYA RM1.00 UNTUK JADI JUTAWAN..dermalah

Wednesday 17 October 2018

SABUN SUPER MOIST




Super Moist Soap (JRM)

Kecantikan Teserlah Dengan Penjagaan Rapi….

KULIT CANTIK… KESERIAN TERSERLAH !! Ia mengandungi Susu Kambing, Tea Tree & Hyaluronate yang memberi kesan yang sangat bagus untuk kecantikan kulit. * Siapa yang perlu menggunakan sabun “ SUPER MOIST SOAP ” :-

> Kulit bersisik kering
> Kulit kasar & kusam
> Untuk menjaga kecantikan kulit
> Ibu mengandung
> Dalam berpantang
* Bagus dan berkesan bagi mengatasi:-

> Mengekalkan kelembapan kulit
> Masalah atau alahan kulit.
> Memudarkan kesan parut
> Menjadikan kulit bersih dan berseri.

Gunakan Sabun Super Moist untuk setiap kali mandian. Buihnya yang kaya dengan bahan pelembap dan berkesan menyegarkan dan mencantikkan kulit kering, kasar, bersisik dan selepas mengalami kegatalan atau alahan kulit.

Kulit kering dan bersisik sudah tentu menghalangi kita untuk tampil menarik. Kesan daripada kulit kering adalah kulit akan kelihatan kerepot, kusam, dan tidak segar.

Kulit yang kering dan bersisik biasanya hanya memiliki kadar minyak (serum) yang sangat rendah dan cenderung kepada sangat sensitif. Kerana tidak dapat mempertahankan kelembapannya, kulit akan kelihatan kusam. Kulit yang terasa tegang atau terik setelah mencuci muka adalah salah satu ciri-ciri kulit kering. Ketika disapu dengan pelembap barulah rasa tegang itu hilang.

Beberapa penyebab kulit kering dan bersisik…

1. Faktor Keturunan (Genetik)

Dalam faktor genetik, seseorang dipengaruhi oleh ibu bapa atau anggota keluarga terdekat yang lain. Jadi jika ada ibu bapa anda yang memiliki kulit kering maka anda kemungkinan besar juga akan mempunyai kulit yang kering.

2. Struktur Kulit

Kulit anda akan terhidrat bila keadaan kelenjar kulit anda tidak mampu memberi cukup kelembapan pada kulit. Dan sebagai akibatnya adalah kulit anda menjadi kering.

3. Pola Pemakanan

Salah satu punca kulit menjadi kering adalah kurangnya nutrisi tertentu terutamanya sayuran. Jika pola pemakanan anda buruk dan tidak mengandungi gizi yang cukup maka kulit anda mudah menjadi kering.

4. Faktor Cuaca

Kulit kering bisa juga disebabkan oleh pengaruh cuaca seperti udara dingin, terkena sinar matahari terlalu lama, dan lain-lain.

5. Penyakit Kulit

Kulit yang diserang penyakit kulit seperti enzime, prsoriaris, dan lain-lain akan menyebabkan kulit menjadi kering.


Saya pengguna JRM dan pengedar sah produk jrm

๐ŸŒทJRMsalmi, JB2154S, COD sekitar Kajang, Bangi, UKM, GMI , Seluruh Malaysia

✳️ Datkan produk drp www.wasap.my/601121623844

No comments:

Post a Comment