JOM JADI JUTAWAN

JOM JADI JUTAWAN
HANYA RM1.00 UNTUK JADI JUTAWAN..dermalah

Monday 19 November 2018

HOT OIL MELONG /JAVANICA—- PEMECAH LEMAK


TERKINI

HOT MELONG  berjenama baru HOT OIL JAVANICA







LOTION PECAH LEMAK DEGIL

Hot Oil Melong Amara Jamu Ratu Malaya ialah minyak panas yang membantu memecahkan lemak di perut, lengan dan peha. Ianya sangat efektif dalam mencairkan lemak dan sangat bagus untuk merawat sendi atau bengkak. Ia juga melembutkan kulit kerana diperbuat daripada ekstrak susu kambing.

 Hot Oil Melong Amara mengandungi ekstrak herba dari daun Melong, halia, buah pala, rumpai laut, oren dan rosemary serta kombinasi susu kambing, berfungsi menghilangkan sakit-sakit sendi. Selain itu, penggunaan yang konsisten dapat membantu MENGHILANGKAN lemak degil di mana-mana bahagian badan seperti di peha serta perut. Sangat elok diamalkan semasa berpantang samada untuk mendapatkan semula bentuk badan asal mahupun sebagai sapuan rawatan dikaki dan bahagian badaan yang lain bagi mengatasi masalah kesejukan, kekejangan (simpul biawak) dan melegakan saki-sakit badan selepas bersalin. Sapukan Hot Oil Melong Amara pada tapak kaki, pinggang, peha atau mana-mana kawasan berlemak dengan sapuan membulat dan rata. Ianya dapat memecahkan darah beku dalam rahim. Daun Melong antaranya berfungsi membuka pori-pori kulit membantu segala kebaikannya meresap jauh ke dalam kulit serta lemak dibawahnya. InsyaAllah,  dengan urutan yang betul, lemak-lemak akan cair daan keluar melalui air kencing. Bagi ibu-ibu berpantang, penggunaan Hot Oil Melong Amara membantu darah dalam rahim (darah nifas) keluar berketul-ketul dengan mudah.

Bagi yang ingin mengurangkan lemak dengan lebih berkesan, gunakan Hot Oil Melong Amara setiap kali anda bersenam. Sebagai tambahan, amalkan Chocolate Fiber Life dan juga RDuse untuk mendapatkan khasiat yang seimbang disamping membantu mengurangkan anda rasa lapar.

Tips: Sapukan bedak talcum di kawasan yang disapu untuk mengurangkan rasa panas bagi yang tidak tahan dengan kepanasannya. Jangan sapu air dikawasan tersebut kerana ianya akan meningkatkan rasa panas (pijar).

Selain itu, kesannya sangat baik jika digunakan di pinggang dan sekitar ari-ari semasa haid. Darah akan keluar dengan banyak dan pinggang anda akan berasa sangat lega. Ada sesetengah customer walk-in yang memberi respon positif menyatakan mereka lebih mudah membuang air besar.

Ramuan herba yang terkandung dalam Hot Oil Melong Amara Jamu Ratu Malaya antaranya ialah rumpai laut, susu kambing, lengkuas padi, melong, halia, serta buah pala. Ramai yang menyukainya kerana kepanasanya yang tahan sehingga 8 jam serta ianya mudah digunakan kerana tersedia dalam bentuk ‘roll on’.

Kebaikan Hot Oil Melong Amara Jamu Ratu Malaya:

Untuk melangsingkan badan.
Untuk lenguh badan.
Sangat panas & tahan lama
Memecahkan lemak kental pada perut, peha & lengan
Mengeluarkan angin dalam badan
Melegakan senggugut, sakit perut & sakit pinggang
Melegakan bengkak & lenguh sendi
Cara Penggunaan Hot Oil Melong Amara Jamu Ratu Malaya:

Untuk perlangsingan – sapu pada bahagian yang berlemak dan guna selepas mandi
Untuk lenguh badan-sapu di tempat yang berkenaan.


RM 23.00 (Ahli: RM20.70). Jadi mari dapatkan Hot Oil Melong Amara Jamu Ratu Malaya daripada agen sah JRM utk kekal sihat.


Dapatkan produk daripada pengedar sah.

🌷#JRMsalmi #jrmtangkas
🌹JB2154S
🚗 COD sekitar Kajang, Bangi, UKM, GMI 
📮Seluruh Malaysia

✳️ www.wasap.my/601121623844

1 comment:

  1. AJO_QQ poker
    kami dari agen poker terpercaya dan terbaik di tahun ini
    Deposit dan Withdraw hanya 15.000 anda sudah dapat bermain
    di sini kami menyediakan 8 permainan dalam 1 aplikasi
    - play aduQ
    - bandar poker
    - play bandarQ
    - capsa sunsun
    - play domino
    - play poker
    - sakong
    -bandar 66 (new game )
    Dapatkan Berbagai Bonus Menarik..!!
    PROMO MENARIK
    di sini tempat nya Player Vs Player ( 100% No Robot) Anda Menang berapapun Kami
    Bayar tanpa Maksimal Withdraw dan Tidak ada batas maksimal
    withdraw dalam 1 hari.Bisa bermain di Android dan IOS,Sistem pembagian Kartu
    menggunakan teknologi yang mutakhir dengan sistem Random
    Permanent (acak) |
    Whatshapp : +855969190856

    ReplyDelete