JOM JADI JUTAWAN

JOM JADI JUTAWAN
HANYA RM1.00 UNTUK JADI JUTAWAN..dermalah

Sunday 30 September 2018

GEL MANDIAN BIDARA...SELUHUR MANDIAN SESEGAR BONDA




Gel mandian bidara arab adalah KOMBINASI EKSTRAK HERBA TRADISIONAL & MODEN YANG MEMBERI KEHARUMAN YANG MENYEGARKAN TUBUH.

Toksin yang berlebihan dan juga tekanan adalah punca penyakit masyarakat zaman moden. Keletihan otak menyebabkan kemurungan dan mengundang berbagai penyakit seperti darah tinggi, serangan jantung, masalah mental, histeria, hilang selera makan masalah angin dalam badan, migrain, asma, tidak subur, lemah tenaga batin dan banyak lagi penyakit-penyakit lain.

Konflik rumahtangga, kekeluargaan, ekonomi memberikan tekanan kepada mental dan ia ada kalanya diselami oleh gangguan-gangguan, sihir pemisah ataupun pendengki yang menggunakan makhluk halus sebagai perosak.

Gel mandian bidara merupakan sejenis rawatan secara Ruqyah perubatan Islam dan juga herba-herba yang berkaitan untuk membantu merawat masalah rohani dan jasmani supaya dapat memberikan rasa tenang mengatasi  masalah gelisah dan gangguan yang mengganggu perjalanan hidup dan kesihatan manusia.

Gel Mandian Bidara Arab Herba Rukhyah ini  ini mempunyai aroma yang sangat bagus dengan dikombinasikan bahan-bahan lain untuk memberikan impak kecantikan dan kesihatan kulit dan dalaman badan manusia.

Dalam perubatan Islam ada ayat-ayat al-quran yang dibacakan  kepada daun bidara ini kerana ia amat di takuti oleh jin dan makhluk halus. Amalan ini amat berkesan bagi orang yang terkena sihir ataupun gangguan makluk halus & saka.

Selain itu mengikut rawatan holistik secara herbal  ia dapat membantu masalah kesihatan dan kecantikan antaranya seperti:

Menyembuhkan luka
Merawat masalah insomnia susah tidur
Menghilangkan jerawat badan
Mencegah keguguran rambut
Meningkatkan sistem ketahanan badan
Merawat masalah keputihan
Masalah kulit kering dan sakit kulit
Masalah tekanan jiwa ataupun dipresi
Menjaga usus
Menurunkan demam
Bantu rawat masalah toksin
Mencegah kencing manis
Memudakan kulit
Mencegah kanser
Melindungi kulit daripada masalah sinaran UV
Merawat buasir
Memberikan ketenangan

JRMsalmi ID: JB2154S

www.wasap.my/601121623844
COD : Kajang, UKM, BBBangi

#JRMtangkas
#testimonijrm
#produkbestjrm

No comments:

Post a Comment